Wednesday, January 30, 2008

Μικρό ερωτικό

Σκληρό αγόρι του καλοκαιριού,
στις συλλογές των άλλων ψάχνω να βρω επίθετα,
που θ' άξιζε να βαφτιστείς μ' αυτά,
ποιητών που έχουν διαπρέψει
κι όχι από μένα
που επιμένω να σ' αγγίζω με λέξεις
παιδικές και αφελείς,
για να γελάς καθώς θα μ' αγαπάς.
Μα αύριο θα 'ρθω για να σε πω και πάλι,
γλάρο των σκέψεών μου και της ύπαρξης,
ουρί του παραδείσου
στον ουρανό των επιθυμιών μου,
κι ας σου φανεί οτι μπορεί και να σου λέω
ξανά τα ίδια,
συγγνώμη που η γλώσσα μου και το μυαλό μου
μουδιάζουν,
όταν σε βλέπω να μου χαμογελάς,
να χαίρεσαι για τη βροχή,
τ' αστέρια
ή για μένα,
μικρή, μικρή μου αγάπη
που μου 'λειψες.
Καθώς θα κοιμάσαι,
θα 'ρθω να φυσήξω τ' όνειρο απ' τα μάτια σου
τη θέση του να πάρω αν θέλεις,
μες τα χέρια σου.
Μικρή, μικρή χαρά μου, θα σου πω μετά
όταν στο στήθος μου κουρνιάσεις,
καληνύχτα, σ' αγαπώ._

0 comments: