Friday, June 19, 2009

Σύνδεση επιτέλους!!!

Φίλοι μου, μόλις χθες το απόγευμα, μπορέσαμε να συνδεθούμε και πάλι, και πλέον έχω πρόσβαση στο νετ και απο το σπίτι...Σύντομα θα σας "επισκεφτώ" και πάλι όλους...Προς το παρόν, συνεχίζω με την ανάρτηση της Ακαρόα, η οποία έμεινε μισή, λόγω των προβλημάτων με το νετ...
Ο ξύλινος Φάρος λοιπόν της Ακαρόα, χτίστηκε το 1880, από Σκωτσέζους τεχνίτες και στήθηκε στο άνοιγμα του λιμανιού της Ακαρόα...Αρχικά δούλευε με λάδι, αργότερα με κηροζίνη και μέχρι το 1977, με ηλεκτρικό...Η κυβέρνηση αποφάσισε να τον παροπλίσει και στη θέση του να στηθεί ένας αυτόματος σύγχρονος φάρος, καθώς όμως αποτελούσε πλέον ιστορικό μνημείο , αποφασίστηκε αντί να κατεδαφιστεί, να μεταφερθεί από την παλιά θέση του, στη νέα, στα νότια του λιμανιού, επιχείρηση που ολοκληρώθηκε το 1980, στην 100η επέτειο της πρώτης λειτουργίας του...Η επίσκεψη στοιχίζει 2$ για τους ενήλικες και 0,50$ για τα παιδιά...

Η λάμπα του φάρου, που δεν ανάβει πλέον, καθώς αποτελεί απλά τουριστική ατραξιόν της περιοχής...

Η θέα από το μπαλκόνι του φάρου, προς την πλευρά του χωριού της Ακαρόα...

Η θέα προς τις ακτές του Wainui και του Onuku, στα νότια της Ακαρόα...

Πίσω στο χωριό, έτοιμοι για αναχώρηση...Ο ήλιος δύει στις 5 το απόγευμα, και γι' αυτό πρέπει να βιαστούμε να βγούμε από τις στροφές των βουνών, όσο είναι ακόμα μέρα...

Στη λίμνη Forsyth, στην οποία συγκεντρώνονται και διαχειμάζουν πολλά είδη πουλιών, ανάμεσά τους και ο μαύρος κύκνος...Το συγκεκριμένο πουλί, εισήχθη στο οικοσύστημα της ΝΖ από την Αυστραλία, όταν και οι τελευταίες προσπάθειες να εντοπιστεί έστω και ένα άτομο από το ενδημικό είδος της χώρας, που εξαφανίστηκε λίγο μετά την άφιξη των αποίκων, αποδείχτηκαν άκαρπες...Οι μαύροι και λευκοί κύκνοι καθώς και πολλά άλλα πουλιά, προστατεύονται αυστηρά απο τη νομοθεσία, ενώ το κράτος, τους μήνες του χειμώνα, φροντίζει και για την τροφή τους...

Στη λίμνη Ellesmere, λίγο παρακάτω από τη λίμνη Forsyth, επίσης σημαντικό υγροβιότοπο, κι ενώ πλησιάζει το δειλινό...Οι παρακάτω φωτό ακολουθούν χωρίς σχολιασμό...





Και για του λόγου το αληθές, ...moi!!!


Φιλιά πολλά, καλά να περνάτε...Έρχομαι "επίσκεψη"...

56 comments:

nikiplos said...

Αγαπητή Artanis, καλημέρα...
τέλειες φωτό!!! Με κέρδισαν βέβαια ο φάρος και το ζευγάρι των κύκνων που μου θύμισαν πολύ την παράσταση της λίμνης των κύκνων με την Οντέτ και τον Ζίγκφριντ να στροβιλίζονται στη λίμνη τον έρωτά τους αφού πλέον έχουν γίνει κύκνοι...

Ra Ma said...

Θέλω να γίνω φαροφύλακας! Να ξυπνώ να βγαίνω στο μπαλκονάκι και να χαζεύω τη θέα! Αν δεις πως υπάρχει θέση υπεύθυνου εκεί, σφύρα!!!

Η πτώση του ήλιου ...βάφει με μοναδικά χρώματα τον καμβά της φύσης !!!

Καλό ΣΚ και καλό σερφάρισμα!!!

Hfaistiwnas said...

Τoi??? χαχαχα!!!
Μαύρος κύκνος;; Δεν έχεις καμιά φωτό; Είναι σαν κύκνος αλλά μαύρος ή έτσι απλά τον ονομάζουν;
Τέλειες οι φωτό! Ολόκληρο αυτό λάμπα είναι; Τεράστια!!!!
Το ηλιοβασίλεμα.. επίσης όμορφο!!

Hfaistiwnas said...

Mε γεια και η σύνδεση!

αμμοδύτης said...

Όνειρα, όνειρα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χαίρομαι για τη σύνδεση,
Χάρηκα τις εξαιρετικές σου φωτογραφίες...ΜΙΑ και ΜΙΑ...ποιά να πρωτοκλέψω....
:-))))

Μ αρέσει ο φάρος.... είδες γι ν'αργήσω; μου'φαγε τη θέση ο marconi

Γλάροι...
:-))))

Χρώματα και δειλινά...

Μαύροι κύκνοι....ΩΡΑΙΑ!!!!

Κι' εσύ ακόμη πιο ΩΡΑΙ!!!!
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria Tzirita said...

Πω, πω ομορφιές Αρτάνις μου... Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας, αν κι εγώ έχω ξεμυαλιστεί από το καλοκαίρι, πηγαινοέρχομαι στο Τολό κι έχω αραιώσει πολύ το μπλόγκινγκ! Θα τις κάνω όμως τις βόλτες μου, δε θα χαθούμε, φιλάκια πολλά!

Hfaistiwnas said...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, ευχαριστώ!!!!
Είναι πανέμορφο πτηνό! Αλήθεια πανέμορφο!!

Mikros Alitis said...

Artanis η περιπέτειες σου πραγματικά είναι απολαυστικές... καλή επιστροφή και με γεια η συνδεση

roadartist said...

ΤΕΛΕΙΑ :)))
Bρε τι όμορφα τοπία είναι αυτά?? Η ομορφιά της φύσης απλόχερα μπροστά σου.. Μπράβο.. χαίρομαι κ που έχεις ξανα πρόσβαση.. τώρα θα τα λέμε..

Βασιλική Ν. said...

Δεν ξέρω ακριβώς τι με έχει συγκινήσει τόσο βαθια, αλλά έχω συγκινηθεί πολύ διαβάζοντας και τα δυο σου ποστ καθώς και το άλλο με τα κοσμήματά σου τα πανέμορφα. Είσαι σπουδαία γυναίκα, αυτό έχω να πω. Και ένα ευχαριστώ μεγάλο.

Να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις, αυτά τα μαργαριτάρια τα έβγαζαν από τις αρχές του αιώνα, δηλαδή γύρω στα 1920 για παράδειγμα;

katrine said...

Τι χρώματα στο δείλι!!
...και η λίμνη! Τι συλλογή έχει από σένα, την καλύτερη, πριγκιπέσσα!!

καλές βολτούλες κοντά μας.
Φιλί

Artanis said...

@Νικιπλέ μου, οι κύκνοι ζευγαρώνουν για μια φορά στη ζωή τους και οι κοινωνικοί δεσμοί τους είναι πολύ ισχυροί...Εκτος οτι ζουν σχεδόν 80 χρόνια...Είναι παράδειγμα για τους ανθρώπους, από πολύ παλιά...Εκτός του οτι είναι πανέμορφοι...
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Μαρκόνι μου, κι εγώ θέλω να γίνω φαροφύλακας, και να χαζεύω τη θέα...
Και το δειλινό υπέροχο...200 φωτό έβγαλα μόνον εκεί...
Σε φιλώ, και σ' ευχαριστώ...

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, bien sur, c' est moi...Έχω κι άλλες φωτό απο κύκνους, αλλά είναι σε άλλα μέρη της πόλης και της περιοχής...(Θα ήταν λίγο ξεκάρφωτο να τις βάλω εδώ τώρα, αλλά θα τις αναρτήσω αργότερα...)
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό, φιλιά πολλά...

Artanis said...

@Αμμοδύτη μου έλαβα το μέηλ και σε ευχαριστώ...Φιλιά απο 'δω...

Artanis said...

@Γλαρένια μου, είπαμε, έχεις το ελεύθερο... Lol, lol, lol, lol...
Σ' ευχαριστώ και για το λινκ με τον κύκνο, θα αναρτήσω φωτό των ζώων εδώ σε επόμενη ανάρτηση...
Σε φιλώ, καλό Σ/Κ...

Artanis said...

@Maria Tzirita μουτ, το μόνο που έχω να σου πω, είναι:
Καλό καλοκαίρι!!! Καλά να περάσεις στο όμορφο Τολό!!!Και βάζε φωτό, όποτε έχεις χρόνο...
Φιλιά πολλά, καλές βουτιές!!!

Artanis said...

Φίλε @Μικρέ Αλήτη, κι εγώ πέρασα και διάβασα τις δικές σου περιπέτειες...Περαστικά, όλα θα περάσουν...
Σ' ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη και το σχόλιο, φιλιά απο ΝΖ...

Artanis said...

@roadartist μου, κι εγώ χάιρομαι που έχω νετ και πάλι...ΜΟυ λείψατε όλοι...
Σ' ευχαριστώ και για το λινκ...
Σε φιλώ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Βασιλική Ν μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με τιμάς...
'Οσο για τα μπλε μαργαριτάρια, οι ΝΖηλανδοί μόλις το 1980 ξεκίνησαν να τα καλλιεργούν, αλλά πριν απ΄ αυτούς, οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες, για πολλούς αιώνες, χρησιμοποιούσαν φυσικά και αργότερα τεχνητά (καλλιεργημένα) μαργαριταρια abalone, στην κοσμηματοποιΐα...
Υπολογίζεται πώς μόνον ένα στα 100 φυσικά abalone, έχουν μαργαριτάρι ικανοποιητικού μεγέθους, και συνήθως πρόκειται για μια μάζα λάσπης/άμμου που εισχώρησε στο κοχύλι και το ζώο την "εξουδετέρωσε" με την επικάλυψη μάργαρου...Υπάρχουν όμως αγάλματα του Βούδα, σε Ινδία, Κορέα και Ιαπωνία, που έχουν διακοσμηθεί με μαργαριτάρια αυτού του είδους, ήδη απο το 1600...
Αν διαθέτεις ένα απο αυτά τα μαργαριτάρια, πιθανότατα θα ανήκουν στο γένος gigantea, με πιο παλ αποχρώσεις...

Artanis said...

@katrine μου, χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Καλά να περνάς και καλό Σ/Κ...

VAD said...

Καλορίζικα τα...ιντερνέτια:)
Η περιήγηση εξαίρετη,μα πού είναι τα χιόνια;

Καλημέρα.....

Artanis said...

@VaD μου, τα χιόνια είναι στα βουνά τριγύρω, μέσα στην πόλη συνήθως βρέχει τα πρωινά, και αργότερα με τον ήλιο γλυκαίνει πολύ...
Ευτυχώς οι λαμπερές μέρες είναι αρκετές, και μπορούμε να επισκεπτόμαστε πολλές γειτονικές περιοχές...
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό...
Φιλιά πολλά...

George said...

και πάλι γεμάτο ομορφιές το μπλόγκ σου. Υπέροχος ο φάρος και όλες οι υπόλοιπες φωτό σου.

Anonymous said...

Με 'γεια η σύνδεση! Καλά ιντερνετικα ταξίδια!
Οι φωτογραφίες που μας δείχνεις πανέμορφες. Θάθελα να κλέψω καποιες αλλά ασε να σε ρωτήσω πρώτα!
Να εχεις ενα καλό Σ/Κ
Φιλάκια

Anonymous said...

Πρώτη μου επίσκεψη στο blog σου και αφήνω σχόλιο, αφού οι φωτογραφίες είναι όχι απλά ωραίες αλλά καταπληκτικές, μαγευτικές!
Καλό απόγευμα.

Artanis said...

@George μου, σ' ευχαριστώ πολύ...
Κι εσύ καλά να περνάς, καλό σου βράδυ...
Σε φιλώ...

Artanis said...

@xeimwniatikhliakada μου, να πάρεις όσες θέλεις και όποιες θέλεις...
Φιλιά πολλά, καλά να περνάς κι εσύ...

Artanis said...

Φίλε @elgrecogr, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο...
Καλή Κυριακή να έχεις...

Anonymous said...

Εσείς απ'ότι βλέπω, το έχετε βάλει σκοπό να μην αφήσετε γωνιά της ΝΖ χωρίς να την επισκευθείτε και καλά κάνετε!
Μπράβο για τις πανέμορφες φωτογραφίες. Παρατήρησα τόσο καιρό όλα τα μέρη που μας δείχνεις είναι γεμάτα σκουπίδια και μπάζα, ακριβώς όπως στο... Ελλάντα :P (αστειεύομαι φυσικά). Απλά δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω πόσο πολύ προσέχουν τον τόπο τους οι ΝΖηλανδοί και ήρθε η αντιδιαστολή στο μυαλό...

Να περνάτε πάντα καλά!
Καλή εβδομάδα, φιλιά

Έκτορας

Artanis said...

@zamanftou/Έκτορα, σου έχω γράψει σχολιο στο μπλογκ σου...Στείλε μου μέηλ, μόλις το δεις...
Φιλιά...

Aθηνά Π.Κ. said...

Τι ηλιοβασίλεμα ήταν αυτό !!!! Χρυσαφένιο!!!!
Υπέροχες φωτο , να σαι καλά Αρτανάκι να μας ταξιδεύεις έτσι, γαλήνια κι όμορφα !!!
Φιλιά και σαμιώτικους χαιρετισμούς

P. Kapodistrias said...

Πολύ πολύ όμορφη ανάρτηση. Ήδη οι φωτό σου τίθενται εναλλάξ ως φόντο στο πισί μου!

Να είσαι πάντα καλά να βλέπεις τόπους!

patsiouri said...

Επιτέλουουουουοςςςςς!!!!!
Είναι άδικη η ζωή χωρίς σύνδεση ρε γαμώτο!!!

Aspa said...

Επιτέλους σύνδεση! Θα βγάλεις το άχτι σου τις επόμενες ημέρες... Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου - μου άρεσε ιδιαίτερα ο φάρος. Φιλιά πολλά :)

Υπερμίκης said...

Διαβάζοντάς σου έχω την αίσθηση ότι ταξιδεύω κι εγώ μαζί σας και
φυσικά -θέλει και ρώτημα;- περνώ υπέροχα!
Δύο και είκοσι,το πρωί Πάω για ύπνο...
Καλή εβδομάδα!!

Artanis said...

@Αθηνά μου, ειλικρινά δεν ήξερα ποια εικόνα να πρωτοδιαλέξω για την ανάρτηση...Γι αυτό τελικά και τις πόσταρα χωρίς σχολιασμό...
Φιλιά πολλά κι απο μένα, καλά να περνάς...

Artanis said...

Αγαπητέ @Π.Κ., ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση και τα καλά λογια...
Καλο καλοκαίρι να έχετε...

Artanis said...

@patsiourάκι μου, επιτέλους δεν θα πει τίποτα...
Φιλιά πολλά απο 'δω, έρχομαι οσονούπω...

Artanis said...

@Aspa μου, κατσε να δεις τί έρχεται αύριο...
"Το άχτι μου μόνον θα βγάλω", δεν θα πει τίποτα!!!
Φιλάκια στις κοράκλες...

Artanis said...

@Υπερμίκη μου, σου χρωστάω ένα μεηλ...Πάω τώρα να το γράψω, τα λέμε σε λίγο...

Σταλαγματιά said...

Κοίτα τώρα τι μας κάνεις.
Δεν μπορώ να προσαρμοστώ στην δουλειά μετά από άδεια και μου δείχνεις αυτά τα υπέροχα τοπία.
Παίρνω το πρώτο αεροπλάνο και έρχομαι : )))))

Φιλιά πολλά Αρτάνις μου

Anonymous said...

μηπως ζητουν φαροφυλακα-καλογραια?

Penelope said...

Και τώρα που έχετε σύνδεση...περιμένουμε σαφώς περισσότερα απο σας Αρτανις, δεν το συζητώ...
Αν δε, έχετε χρόνο περάστε και από τα μέρη μας, σας περιμένει ένα μικρό δωράκι.

gskastro said...

Φίλη μου Artanis, επιτέλους αξιώθηκα να μπω στα blog. Η απομάκρυνσή μου ήταν υποχρεωτική λόγω της δουλειάς. Ας είναι, τουλάχιστον σας βρίσκω όλους καλά.
Πόσο τυχερή πρέπει να αισθάνεσαι σε αυτή τη χώρα. Αλήθεια πως πάει η δημιουργία κοσμημάτων, βρήκε τον χρόνο να αρχίσεις; Πάντως αυτά που φοράς πρέπει να είναι δικά σου δημιουργήματα.
Είχα πάει και εγώ ένα ταξίδι επαγγελματικό με τον γιό μου στην Υεμένη. Καμία σχέση όμως με την περιοχή που μένεις, σκέτη φτώχια, αλλά οι κάτοικοι δείχνουν συμπαθείς.
Ελπίζω να συνεχίσω να γράφω γιατί μου έχει λείψει. Πολλά φιλιά gskastro

Άθεος said...

Αθέλητα έκανα το συνειρμό: Εμείς κατασκευάζουμε μουσεία και άλλοι ανακαινίζουν φάρους!
Μα και δυο ευρώ το εισιτήριο…
Τι αξιοθαύμαστο δείχνει…
Στο δικό μας το μουσείο θα πληρώνουμε μόνο ένα ευρώ!
Να ένα καλό η… ψαροκώσταινα!

Artanis said...

@Αναστασία μου, καταπληκτικά τοπία έχει και η Ελλάδα μας...Δεν πάμε πίσω κι εμείς...Εδώ βρέχει τις τελευταίες 4 μέρες, χωρίς διακοπή...
Τί να κάνεις μες τον χειμώνα...
;-)
Σε φιλώ, καλό σου βράδυ...

Artanis said...

@Πάπισσά μου, καλωσόρισες!!!
Δυστυχώς πρέπει να κρατήσω σειρά προτεραιότητας στο άιτημα, και εσύ έρχεσαι μόλις 3η ;-)
Τεσπά, έμαθες για την υπουργοποίηση;
Φιλιά πολλά, και πάλι συγχαρητήρια, συν-υπουργέ(-σσα) μου...

Artanis said...

Καλή μου @Penelope, σ' ευχαριστώ, έρχομαι εντός ολίγου να δω...
Φιλιά από 'δω...

Artanis said...

@gskastro μου!!!Μου έλειψες!!!
(όλα τα άσχημα έβαλα με το νου μου...)
Πέρασα κι από το μπλογκ σου νωρίτερα και με έπιασε παραλήρημα (μην μου δίνεις και πολλή σημασία, αρκεί που είσαι καλά...)
Φιλιά πολλά, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Άθεέ μου, όχι "2 Ευρώ", αλλά 2δολλάρια ΝΖ (περίπου 1Ε)...
Τεσπα, μόνον για την θέα, στην ουσία...Διαφορετικά απ' ότι είδα στο νετ, όλο τέτοιους φάρους έχουν εδώ (τους πήραν φάινεται "εργολαβία" οι Σκωτσέζοι, τότε...)

Έρχεται ποστ με περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει (αρκεί να βρει χρόνο ο Ίωνας να μου περάσει τις φωτό από το photoshop...)
Σε φιλώ, τα λέμε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ said...

Νέα Ζηλανδία !Εντυπωσιάζομαι, γιατί την ξέρω μόνο από τα βιβλία φυσικά και την έχω στο μυαλό μου σαν μια απέραντη πεδινή έκταση με αναπτυγμένη την κτηνοτροφία. Τώρα εκεί έχει χειμώνα ε; Ελληνικό σχολείο υπάρχει μήπως και κάνουμε την τύχη μας;
Καληνύχτα... άντε καλημέρα

ritsmas said...

καλημέρα φιλενάδα μακρινή. Τί όμορφα μας ταξιδεύεις δεν φαντάζεσαι. Σε θαυμάζω πολύ και για το κουράγιο σου να βρεθείς σε μια τόσο μακρυνή και τόσο μαγευτική χώρα. Κι ο Φάρος σου υπέροχος και τα τοπία ..τί να πω...κι εσύ στο τέλος, αποκάλυψη!!!
σε φιλω από την ασχημη Αθηνα μας. Ε, εντάξει, εχουμε τωρα να καυχιόμαστε για το μουσείο.οκ...

Artanis said...

Φίλη @ΑΓΓΕΛΙΚΗ, έπεσες στην περίπτωση: πιο κατάλληλο άτομο, δεν θα μπορούσες να βρεις ;-)
Σχολείο υπάρχει στην πόλη απογευματινό, και η θέση καλύφθηκε για την επόμενη τουλάχιστον τριετία, μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο από ...μας!!!
Δεν ξέρω όμως τί γίνεται στο Ουέλλιγκτον και το Ώκλαντ, από κενές θέσεις...Δεν ξέρω αν μπορούν να σε ενημερώσουν σχετικά απο το Υπουργείο...Κάνε μια προσπάθεια να μάθεις, μέσω της ιστοσελίδας τους...
Καλά να περνάς, καλό καλοκαίρι...

Artanis said...

@ritsmas μου, έρχονται πολλές αναρτήσεις σχετικά με τη ζωή στη ΝΖ...Οι πόλεις τους όντως, είναι καθαρές και πράσινες...Τουλάχιστον έχετε το Μουσείο, αυτό είναι πολύ σημαντικό, σκέψου οτι οι ΝΖηλανδοί ονομάζουν "αρχαιότητες" τα ευρήματα της εποχής των πρώτων Αποίκων, ή στην καλύτερη περίπτωση τα λιγοστά μνημεία των Μαορί, 500 χρόνια πριν τους Άγγλους...
Γελοίο δεν σου φαίνεται;
(Εμένα πάντως, ναι...)