Monday, January 4, 2010

Περί επικαιρότητας

Λοιπόν, χθες, κλείσαμε αισίως, ένα χρόνο στη ΝΖ...'Ηταν ένας χρόνος με πολλές δυσκολίες αλλά και όμορφες στιγμές και πριν να μας αποχαιρετήσει οριστικά, μου έφερε και την ευκαιρία μιας δουλειάς: Εργάζομαι part-time σε ένα εργαστήριο, κάποια στιγμή θα βγάλω φωτό να σας το δείξω :)
Καθώς είμαι σε μόνιμη σύνδεση με Ελλάδα, παρακολουθώ τα νέα μέσω νετ, κυρίως από Σκάι, και Mega, ενώ ακούμε και πολύ ραδιόφωνο, Δεύτερο και ΝΕΤ...Τα ΝΖηλανδικά νέα, θέλοντας και μη, τα μαθαίνουμε, και στο αμάξι συνήθως ακούμε τον ραδιοσταθμό της όπερας, ή τον αγαπημένο των παιδιών, με τις τελευταίες επιτυχίες...Καθώς λοιπόν, δεν ξέρω τί είναι στη μόδα από ξένη μουσική (στην Ελλάδα), σας παραθέτω ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια...
(Πατήστε το play...Σχετικά με τους Muse, κοιτάξτε εδώ κι εδώ...Για μια πολιτικοποιημένη εκδοχή του βίντεο του τραγουδιού, κοιτάξτε εδώ)

Κατά τα άλλα, πήγα επιτέλους και είδα το Avatar, και δηλώνω ενθουσιασμένη...Τα ειδικά εφφέ και σημαντικό μέρος των γυριμάτων έγιναν στις εγκαταστάσεις WETA, στο Wellinghton, οπότε υπήρχε μεγάλο ΝΖηλανδικό ενδιαφέρον, που μεταφράστηκε σε ρεκόρ πωλήσεων εισητηρίων (από την εποχή της τριλογίας του Άρχοντα είχανε να δούνε τόση κοσμοσυρροή στα σινεμά)...Η προβολή της ταινίας άνοιξε και πολλές συζητήσεις και αναλύσεις σχετικά με τις συνήθειες των αυτοχθόνων λαών, καθώς ο Μαορί πληθυσμός (και δη τα συμβούλια των φυλών) συνηθίζουν να ταυτίζονται με τέτοιες ειδικές αναφορές...Σε γενικές γραμμές ο λαός των Na'vi, ταίριαξε σε πολλά σημεία με τους Μαορί, καθώς υπάρχουν αναφορές σε ιερά δέντρα, προσευχές προς τα πνεύματα των προγόνων, των ζώων και των φυτών, τελετουργίες που απαιτούν τη συμμετοχή όλων των μελών της φυλής κλπ...Βέβαια το γεγονός οτι αυτά τα βασικά στοιχεία αφορούν επίσης έναν μεγάλο αριθμό φυλών αυτοχθόνων σε όλον το κόσμο, δεν τους δίνει την αποκλειστικότητα, και φυσικά ο συγγραφέας της ιστορίας πιθανόν να μην τους υπολόγιζε καν, όταν έγραφε το σενάριο...


Υπήρξαν πάντως και αυτοί που δεν τους άρεσε η ταινία: Για παράδειγμα, ένας γνωστός μας Αμερικάνος, βετεράνος του Αφγανιστάν και του Ιρακ, που πλέον ζει μόνιμα στη ΝΖ, μου είπε οτι δεν του άρεσαν οι αναφορές στην απρόκλητη βαρβαροτητα των Γήινων εισβολέων σε ένα ξένο πλανήτη, είμαι σίγουρη πώς το Avatar του προκάλεσε συνειρμούς σχετικά με την Αμερικανική επέμβαση στις χώρες όπου υπηρέτησε σαν στρατιώτης...Πάντως εδώ, οι μπλε κάτοικοι της Πανδώρας, θεωρούνται τα "νέα" ξωτικά, αν και η επιτυχία της Τριλογίας θα επεκταθεί και στην νέα ταινία του Τζάκσον, το "Χόμπιτ", τα γυρίσματα του οποίου αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στον Απρίλιο...

Πέρα από όλα αυτά, εκτός από τη δουλειά, τις ταινίες και τις διακοπές που σχεδιάζουμε να πάμε στα μέσα του μήνα, με την έλευση του καλοκαιριού, έχει ξεκινήσει το φαινόμενο των κόκκινων δειλινών...Δεν μπορώ να το εξηγήσω, και ίσως απλά δεν υπάρχει εξήγηση επιστημονική, αλλά σχεδόν κάθε απόγευμα, έχουμε μαγευτικά κόκκινα δειλινά, και έχω πάθει εθισμό: θέλω να τα φωτογραφίζω...Κάποια από αυτά τα δειλινά είμαστε στην πόλη, οπότε αναγκαστικά τα βγάζω από την αυλή τους σπιτιού, κάποια άλλα όμως, τα φωτογραφίζω από διάφορα μέρη γύρω και έξω από την πόλη, πάρκα, ακτές, όπου βρω...Έτσι την επόμενη της πρωτοχρονιάς (που είχαμε ένα καταπληκτικό σούρουπο- θα έρθει σε επόμενο ποστ) , κατεβήκαμε στο προάστειο του Sumner, με σκοπό μετά να ανεβούμε στον Sugar hill, και να ατενίσουμε προς τα δυτικά...Μόνο που μας συνέβη πάλι, αυτό που συμβαίνει ειδικά σε μας: Βρήκαμε ένα άρρωστο ζώο, στην περίπτωση αυτή, ένα νεαρό κορμοράνο...

Τον μαζέψαμε -φυσικά- και πήγαμε να τον παραδώσουμε στο μικρό νοσοκομείο ζώων που είχαμε πάει και τον Επαμεινώνδα...Πρώτα τον είχα ελέγξει, δεν είχε τραύματα, σπασμένα φτερά, ματωμένα ρουθούνια, ράμφος ή αλοίθωρα μάτια (ενδεικτικά πρόσκρουσης ή χτυπήματος στα βράχια-στην περίπτωσή του) αλλά ήταν εξαντλημένος, σίγουρα υποσιτισμένος, με κάπως χαλαρά αντανακλαστικά...Επίσης είχε παράσιτα (ψείρες των πουλιών)...Φτάνοντας εκεί, το βρήκαμε κλειστό, υπήρχε όμως τοιχοκολλημένο τηλέφωνο ανάγκης και επικοινώνησα, τον πήγαμε λοιπόν, σε άλλο ανάλογο κτηνιατρείο...Τους είπα τα καθέκαστα, συμπλήρωσα τη φόρμα παράδοσης του ζώου και φύγαμε...(και φυσικά χάσαμε το δειλινό...)
Χθες το μεσημέρι λοιπόν, πήρα για να μάθω τα νέα του, υπολόγιζα οτι θα είχε απελευθερωθεί ήδη, ή θα ακολουθούσε θεραπεία και ειδική διατροφή...
Αμ δε! Του κάνανε ευθανασία! Δηλαδή στην ουσία, τους παραδώσαμε το ταλαιπωρημένο πουλί για να το σκοτώσουν!!!Είναι τρελοί αυτοί οι ΝΖηλανδοί!!! Φυσικά πνέω τα μένεα και έστειλα μέηλ στα κεντρικά στο Auckland για να μάθω την διαδικασία που ακολουθείται και να ζητήσω ευθύνες, αν γίνεται...Στην άλλη κλινική που είχαμε πάει τη στέρνα και το Νώντα το Σκάντζο, ακολουθήσανε το αυτονόητο της αντιβίωσης και των πολυβιταμινών, γιατί όχι και γι' αυτόν;
Το έχω πάρει απόφαση, την επόμενη φορά που θα βρω ζώο που θα έχει ανάγκη, θα το ελέγξω και θα κρατήσω πρώτα εγώ (αν δεν έχει σοβαρό πρόβλημα), τουλάχιστον για μία μέρα ή ένα βράδυ, πριν τους το παραδώσω!!!
Όσο για το Βρασίδα, μέσα σε μόλις 10 μέρες, σταμάτησε να τρέφεται από τη σύριγγα/μπιμπερό και έχει ξεκινήσει να τρώει μόνος του, γάλα, ειδική τροφή, και λιωμένη μπανάνα...Ταυτόχρονα, έχει δεθεί μαζί μας και μας θέλει για παρέα, κελαηδάει στημένος όρθιος στα τοιχώματα του κουτιού του για να τον πάρουμε, και τον έχουμε αγαπήσει όλοι...Ευτυχώς στην περίπτωση των σκαντζόχοιρων, αποκόβονται από τους ανθρώπους πολύ εύκολα, οπότε η επιτυχής απελευθέρωσή του στη φύση, είναι δεδομένη...
Αυτά τα ολίγα για την πρώτη -στην ουσία- ανάρτηση του 2010...Στην επόμενη, κόκκινα δειλινά, α' μέρος...
Φιλιά πολλά από ΝΖ...

51 comments:

αμμοδύτης said...

Αν ενημερώνεσαι από το Μέγκα και τον Σκάϊ, σου δηλώνω υπεύθυνα, το Ράδιο Τεχεράνη θα είναι πιο αντικειμενικό... Και η ΝΕΤ τάξεις μεγέθους σοβαρότερη... Τα πράγματα εδώ σεν είναι καλά, και μην αφήνεις την νοσταλγία να τα κάνει ρόζ.

Είχαμε ήδη το πρώτο «συγνώμη λάθος» από τον πρωθυπουργό με τα πράσινα τέλη κυκλοφορίας. Ο κόσμος είναι ανω κάτω από την δημοσιονομική αβεβαιότητα και υπάρχει κλίμα πράσινης τρομοκρατίας που μόνο σκοπό έχει να βάλει φόρους σε αυτούς που δεν τους αντέχουν.

Καλή χρονιά, με υγεία.

Artanis said...

Φίλε @Αμμοδύτη, καταρχήν καλή χρονιά!
Δεύτερον, δεν περιμένεις φαντάζομαι να μπορώ να βλέπω όλα τα κανάλια της Ελληνικής τηλεόρασης, από τους Αντίποδες που βρίσκομαι.Διαβάζω βέβαια και site σαν το Τρωκτικό, ενώ και το TVXS είναι στη λίστα της ενημέρωσης.Το καλό βέβαια, είναι οτι περιορίζομαι μόνον σ' αυτά τα δυο κανάλια, και πάλι μόνον για τις ειδήσεις.Την ΕΡΤ δεν θα την εμπιστευόμουνα για τίποτα, το Δεύτερο όμως έχει ωραίο πρόγραμμα, όσο ραδιόφωνο δεν άκουγα στην Ελλάδα, το ακούω εδώ...
Σχετικά με τις εξελίξεις στην χώρα, μαθαίνω όπως καταλαβαίνεις πολλά. Ίσως και να είναι μονοδιάστατη η ενημέρωση, αλλά από το τίποτα, καλή είναι κι αυτή.
Την πράσινη τρομοκρατία, αντιλαμβάνομαι πώς την εννοείς και σε κατανοώ ως προς ένα βαθμό.Για τα πράσινα τέλη κυκλοφορίας, τα έχω ξαναπεί νωρίτερα, οπότε δεν χρειάζεται να τα επαναλάβω, όταν όμως σε μια χώρα κάνουν κουμάντο ξένοι οικονομικοί οίκοι και οργανισμοί, μην περιμένεις και πολλά-πολλά, δίκαια και μη.
Το οτι ζήτησαν συγγνώμη, είναι καλό πράγμα πάντως. Αρκεί να τα αποσύρουν εγκαίρως...
Εδώ όμως μιλάμε για πιθανή 3χρονη συγκυβέρνηση με την ΕΕ...Ό,τι μουσική και να παίξουν λοιπόν οι "εταίροι μας", θα χορέψει η αρκούδα...Και λιτότητα θα δεις και περικοπές, και υψηλή φορολογία και από όπου μπορούν θα κόψουν.Τώρα το λένε "πράσινα τέλη".Και "πορτοκαλί κορδέλες" να λένε το επόμενο μέτρο, πάλι θα χάσει ο κόσμος...

kariatida62 said...

Aναμένω τα κόκκινα δειλινά σου!

Vassilis said...

Κρίμα για τον κορμοράνο, θα έχει ενδιαφέρον να μας πεις αν έλαβες απάντηση στα e-mail που έστειλες.
Τον Βρασίδα πάντως μια χαρά τον βλέπω. Που να το φανταζόταν ότι θα είχε fan club τόσα χιλιόμετρα μακριά.
Περιμένουμε τα κόκκινα δειλινά! (μία από τις αδυναμίες μου)

Hfaistiwnas said...

Πωπω πότε πέρασε ένας χρόνος!!!
Σαν χτες μου φαίνεται!
Εύχομαι και τα επόμενα χρόνια να είναι ακόμη καλύτερα!
Φυσικά και περιμένουμε φωτό από τα δειλινά!
Μήπως δεν θα μπορούσε να ζήσει και γι'αυτό το ευθανάτωσαν;

Σταλαγματιά said...

Πέρασα κιόλας ένας χρόνος;
Σαν χθες μου φαίνεται!!
Είναι ωραίο να έχεις επαφή με τα νέα της χώρας σου έτσι νιώθεις πως δεν χάνεις πολλά παρ όλο που είσαι μακριά.

Λυπήθηκα για τον καημένο κορμοράνο μα χαίρομαι για τον μικρούλη Βρασίδα :)

Να περνάς πάντα όμορφα και να μην καταλαβαίνεις πόσο γρήγορα κυλά ο χρόνος!

φιλιά πολλά

Side21 said...

Σαν χθες έεεε !!!
Πάντως προσαρμοστήκατε
πολύ εύκολα στη ζωή εκεί ...
Όσο για τη ζωοφιλία παλιά μου τέχνη ...
Οι καλές συνήθειες δεν κόβονται ούτε στην άκρη του κόσμου !!!
Καλά να περνάτε ...

Global Greek said...

Καλημέρα Αρτάνις, εδώ δεν ήρθε ακόμα, αλλά θα παω να το δώ μόλις το φέρουν. Κρίμα για το πουλάκι και μπράβο σ'εσάς που αφιερώνεται πολύτιμο χρόνο και κάνετε έτσι τη διαφορά! Φιλιά στο Βρασίδα κι εύχομαι σύντομα να είναι έτοιμος για την επιστροφή του στη φύση.

Heliotypon said...

Μήπως το πουλί ήταν καταδικασμένο έτσι κι αλλιώς; Οι γιατροί ίσως το ήξεραν και για να μην ταλαιπωρηθεί το κοίμησαν. Μακάρι να συνέβαινε αυτό και με τους ανθρώπους, αν έδιναν την συγκαταθεσή τους, όπως πολύ συχνά συζητιέται. Μεγάλο το θέμα...

Ελπίζω να περνάτε καλά. Μεγάλη εμπειρία αυτή. Για πότε προγραμματίζετε επιστροφή στα πάτρια;

το 2010 να είναι ευτυχισμένο και πλούσιο σε (όμορφες) εμπειρίες.

Maria Tzirita said...

Αρτάνις μου αγαπημένη μου, σου εύχομαι να έχεις μια καλή χρονιά εκεί μακριά μας, να είσαι χαρούμενη, δημιουργική και υγιείς, για να σκορπίζεις πάντα γύρω σου το φως! Πολλά πολλά φιλιά με την αγάπη μου!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ said...

Ένας χρόνος με δυσκολίες(λογικό)
και πλέον αρχίζεις να 'συνηθίζεις',στις κάθε ιδιοτροπίες!
Μωρέ δεν αλλάζουν οι άνθρωποι,όπου κι αν τους βρεις,η ευαισθησία για κάθε οργανισμό,είναι σπάνια , το ξέρεις και το βλέπεις αυτό !
Το Avatar αυτή τη βδομάδα προβάλλεται εδώ-ευελπιστώ να το δω !
Η μουσική-νεανική...χιχιχι....
Αναμένω πολλές φωτο - από κάθε δειλινό !
Να είσαστε καλά !
Φιλιά

Artanis said...

@kariatida62 μου, στο επόμενο ποστ...Καλημέρα από ΝΖ, καλά να περνάς...

VAD said...

ΔΙκαιούμαι να...καμαρώνω για την πρόβλεψή μου:))Δε σου το ειχα πει ότι όλα θα πάνε καλά;;;
Πάντα καλάαααααααα....

Artanis said...

@Βασίλη μου, είναι περίοδος καλοκαιρινών διακοπών για τη ΝΖ και αμφιβάλλω να απαντήσουν συντομα...Πάντως τους ρώτησα στην κλινική που πήγαμε τον κορμοράνο, τί είχε, και μου απάντησαν πως δεν ξέρουν(!!!), κατά τα άλλα όμως του την κάνανε την ευθανασία...
Τσπά, και 'γω περιμένω να δω την απάντηση στο μέηλ...
Γλύκας δεν έγινε ο Βρασιδάκος; Μάκρυναν και τα αγκάθια του, του φύτρωσαν μουστάκια, μάλλιασε..., μια χαρά :)
Φιλιά στην Άσπα και τις κοράκλες...

Ευρύνοος said...

Ευθανασία απο κτηνιατρείο που σας παρέπεμψαν απο νοσοκομείο ζώων!!

το ..Avatar με λίγα λόγια..

καταστροφή και εκτέλεση απο ανθρώπους..
για πέστο στον Αμερικάνο γνωστό σου να δεί τί εννοούσε ο ..ποιητής (Κάμερον)..

η ταινία είναι φανταστική και την είδα δύο φορές (και τις δύο σε 3d)..
οι ομοιότητες πολλές με πολλές καταστάσεις, και τα νοήματα απίστευτα..
δέν θυμάμαι να είδα κάποια καλύτερη στο είδος της τα τελευταία χρόνια..
περιμένω να βγεί σε bluray να την αγοράσω..

σε αναμονή των δειλινών σου Artanis..

καλημέρα :)

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου και μένα σαν χθες μου φαίνεται, αλλά είναι κιόλας ένας χρόνος...
Σχετικά με τον κορμοράνο, η διαδικασία που ακολουθούσαμε στον σταθμό, ήταν απλή: ψέκασμα για τις ψείρες, πολυβιταμίνες αντί για φαγητό, αντιβίωση και παρακολούθηση για ένα βράδυ...Την επόμενη ξεκινούσε και κανονικό φαγητό, ενώ η αντιβίωση συνεχιζόταν επι 5ήμερο...Δεν τους κάναμε ποτέ ευθανασία! Ούτε τους κορμοράνους ούτε και κανένα άλλο πουλί ή ζώο...Αυτά είναι ΝΖηλανδικές κουλαμάρες!
Σε φιλώ, καλημέρες...

Artanis said...

@Σταλαγματιά μου, πέρασε, πέρασε...
Κι ο Βρασίδας ευτυχώς τα πάει καλά, κι είμαι πολύ χαρούμενη, είδες φατσόνι που έγινε;
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, αυτό ελπίζω κι εγώ...
Καλά να περνάς, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Αγρυπνέ μου, κατά πώς λένε, πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι:)
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πολλές καλημέρες...

ioannis_the_great said...

Artanis χρονια πολλά και καλή χρονιά. 1 χρόνο στο εξωτερικό ε? Χμ χαρά στο κουράγιο σας. Ευχομαι η νέα χρονιά να φέρει οτι επιθυμείς και να είναι το 10 το καλό για σένα

Artanis said...

@Global Greek μου, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η ταινία και θα ήθελα να την ξαναδώ και σύντομα...Σχετικά με τον Βρασίδα και τα λοιπά ζωντανά,. ό,τι μπορούμε κάνουμε (αυτό που κάναμε και στην Ελλάδα δλδ...)
Παλιά μας τέχνη κόσκινο, που λέει και ο Άγρυπνος...
Σε φιλώ, καλά να περνάς...

Artanis said...

Φίλε @Heliotypon, είναι αλλιώς με τους ανθρώπους κι αλλιώς με τα ζωα...Αμφιβάλλω να είχε κάτι τόσο σοβαρό, το πουλί, αλλά ακόμα κι έτσι, θα μπορούσαν να μου πούνε τον λόγο για τον οποίο προτίμησαν να το θανατώσουν αντί να το περιθάλψουν...
Η επιστροφή στα πάτρια θα αργήσει, όσο για εμπειρίες, άλλο τίποτα...
Καλά να περνάς και σύ, καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Maria Tzirita μου, χρόνια πολλά και καλή χρονιά κι από μένα, με υγεία, αγάπη και ευτυχία...Και πολλές πολλές επανεκδόσεις στα βιβλία σου και καλή επιτυχία στα καινούρια...
Φιλιά πολλά...

Artanis said...

@ΣΚΟΡΠΙΕ μου, την προηγούμενη βδομάδα είχανε βγει 120 φάλαινες στο Κορομάντελ...Οι μισές πέθαναν μόνες τους και στις άλλες μισές κάνανε ευθανασία (την έχουν πολύ εύκολη σαν λύση, απ' ότι κατάλαβα...)
Αυτό στην Ελλάδα, ΔΕ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!!!Και μπορεί να λέμε, να ακούμε και να βλέπουμε πολλά κουλά και στη χώρα μας, αλλά κι αυτοί εδώ δεν πάνε πίσω...
Σχετικά με το Άβαταρ, εμένα (-που είμαι φανατική των μελλοντολογικών ταινιών-) μου άρεσε πάρα πολύ!
Χαίρομαι που σου άρεσε και το τραγούδι, κι εμένα είναι από τα αγαπημένα μου...
Καλημέρα σου, σε φιλώ...

Δέσποινα said...

Καλή χρονιά!
Να είστε καλά να χαίρεστε την οικογένειά σας και να ζείτε την εμπειρία της Νέας Ζηλανδίας!!!
Πολλούς χαιρετισμούς απ'τη Ζάκυνθο!

ZouZouna said...

Kαλή χρονιά με υγεία, στα μακρινά. Με το καλό σπίτι σας, σαν έρθει η ώρα !
Τα φιλιά μου, σ' όλους σας και στον Βρασιδάκο!

αχ, και τι δεν θάδινα να φορέσω μαγιουδάκι να πάω στην παραλία σας, ξυπόλητη... αχ!

μούτς

Βάσσια said...

Για τους Muse, τι να πω....... έχω αφιερώσει ανάρτηση! Τους λατρεύω.

:-)

Για το Avatar, ΄το έχω δει και απλά το βρήκα αρκετά καλό.
Μου άρεσαν οι φιγούρες των Νάβι, το μπλε συμβολικό τους χρώμα (από τον Ινδοϊσμό) και η "ινδιάνικη" προσομοίωσή τους όσον αφορά στους δεσμούς τους με τη φύση.

Για την Τριλογία Lord of the Rings, είμαι δηλωμένη θαυμάστρια.
έχω βιβλία, ταινίες- όλες- exteneded versions- τα αγάλματα, το Golum και την Μίνας Τίρινθ!
Μεγάλη φαν..... :-)

Και υπέροχη Νέα Ζηλανδία, που την είδα στο πως γυρίστηκαν οι ταινίες και την λάτρεψα.

Καλό απόγευμα Αρτανης
:-)

Thalassenia said...

Με το καλό η επιστροφή σας.
Τυχερά τα ζωάκια που πέφτουν στα χέρια σας.
Ωραία πάλι η αλλαγή.
Φιλιά θαλασσένια.

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλησπέρα Αρτανις!Χρόνια πολλά και καλά σε όλους!
Άλλαξες template,μεγειές!
15/1 έρχεται Ιταλία το Άβαταρ,θα πάω σίγουρα να το δω και θα του αφιερώσω ποστάκι!.Τόσα που ακούω :)

Μήπως δε μπορούσαν να κάνουν τίποτα για το καημένο το πτηνό και απλά ταλαιπωρούνταν;

Ο σκαντζόχοιρος είναι γλυκύτατος!!!!

Πολλά φιλιά!

Άθεος said...

Σωτήρας μικρών ζώων είσαι φιλενάδα!
Να μην πω τίποτα άλλο και γίνομαι κακός!

apos said...

Καλή Χρονιά, dear.
Για το Avatar, συμφωνώ μαζί σου. Μου άρεσε, παρόλο που το στόρυ μου θύμισε independence day στο ανάποδο. Ήταν όμως εντυπωσιακό.
(και ας με πόναγαν τα μάτια μου από το ρημάδι το 3d)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΧΑΡΕΣ
ΝΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΦΟΡΜΕΣ
ΝΑ ΣΟΥ ΣΗΜΩΝΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ.

Artanis said...

Φίλη @Δέσποινα, καλή χρονιά να έχουμε...Καλά να περνάς, πολλές ευχές από ΝΖ...

Artanis said...

Φίλε @ioannis_the_great, χρόνια και ζαμάνια είχαμε να τα πούμε!
Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου και καλή χρονιά να έχουμε...Φιλιά...

Artanis said...

@Ζουζούνα μου, και 'γω μια παραλία (σαν τις δικές μας) ονειρεύομαι...
Να δούμε, σε καμιά 15αριά μέρες πάμε διακοπές, ας ελπίσουμε να βρούμε καμιά της προκοπής...
Σε φιλώ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Ευρύνοέ μου, κι εγώ έξαλλη είμαι...
Και περιμένω να δω τί θα μου πουν...
Τεσπά, το λάτρεψα το Αβαταρ...Και ειλικρινά, σκασίλα μου που δεν άρεσε στο συγκεκριμένο Αμερικάνο...
Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Βάσσια μου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δημοφιλές είναι αυτό το τραγούδι, από τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε και κυκλοφόρησε ο δίσκος...Σκοτωμός γίνεται...
Σε μελλοντικές αναρτήσεις θα ποστάρω και καναδυο άλλα που ακούγονται εξίσου πολύ!
Το Αβαταρ, τρέλα! Ο Αρχοντας, 3 τρέλες(αν και η 2η ταινία μου άρεσε περισσότερο)!
Σε φιλώ, καλημέρες...

Artanis said...

@Thalassenia μου, ναι, είπα να το αλλάξω λίγο :)
Πλάκα έχει αυτό το φόντο:))
Ευχαριστώ για τα κλά σου λόγια, σε φιλώ...

Artanis said...

Φίλη @Και λοιπόν;E allora?, θα περιμένω να διαβάσω τις εντυπώσεις σου, (εγώ πάντως το λάτρεψα!!!)
Σχετικά με τον κορμοράνο, περιμένω να μάθω νέα από τα κεντρικά...
Γλύκας δεν είναι το ψυχοπαίδι μου;
καλά αν περνάς, γράψε εντυπώσεις μόλις δεις την ταινία:)

Ektoras said...

Από ξένη μουσική στην Ελλάδα, περισσότερο παίζουν χίτς περασμένων δεκαετιών. Τους muse δεν τους ήξερα αλλά λάτρεψα το κομμάτι και τους στίχους του, θα το βρώ πάραυτα και θα είναι και η επόμενη ανάρτησή μου, έτσι, νέτα σκέτα. Κατα τα άλλα την ευαισθησία σου για τα ζώα την ξέρουν όλοι όσοι σε παρακολουθούν καιρό. Μπράβο που προσφέρεις και εκεί. Για το τι συμβαίνει εδώ, ας μην αναφερθώ καλύτερα, μου θύμισες τότε που ήμουν εγώ έξω πόσο νοσταλγούσα την Ελλάδα, φυσικό είναι. Όταν γυρίσετε με το καλό ίσως νοσταλγήσεις τη ΝΖ :) Πέρα απ'τη ζεστή θάλασσα, δε νομίζω να μας έμειναν και πολλά

Να περνάτε πάντα καλά με υγεία

Artanis said...

Φίλε @Άθεε, ό,τι μπορούμε κάνουμε...
Καλημέρα από Νζ, φιλιά...

Artanis said...

Φίλε @apos, εγώ το βρήκα μαγευτικό...Ειδικά οι σκηνές με τους αιωρούμενους βράχους, ήταν καταπληκτικές...Με μια λέξη :Ομορφιά!!!
Καλά να περνάς, πολλές καλημέρες από τους Αντίποδες...

Artanis said...

@VAD μου, καμάρωνε όσο θες!!!!
(Συνηθίσαμε κι όλας...)
καλημερούδια και πολλά φιλιά...

Leviathan said...

kali xronia Artanis mou!! euxomai ola na ginoun akomi pio eukola gia sas mesa sto 2010!!! xairomai pou sarese to avatar...kai mena me en8ousiase!!!!! filiaaaaa polla! :) :)

Artanis said...

@JK μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Καλή χρονιά να έχουμε...

Artanis said...

@Έκτορά μου, είναι πολύ ωραίο τραγούδι...Σχετικά με τα ζωντανά, ξερεις το ψώνιο μου...Δεν γινόταν διαφορετικά...
Για ζεστές θάλασσες θα σου πω όταν δοκιμάσω το μπάνιο στις παραλίες του Βορείου νησιού:)
Καλά να περνάς, σε φιλώ...

Cassiel said...

Artanis μου, καλη χρονια να εχουμε!!! Δεν χανεις τιποτα που δεν εισαι εδω!!! Trust me!! Καταπληκτικο τραγουδι!!! Οι θαλασσες ειναι λιγακι κρυες!! Αλλα ομορφες...
Φιλια καλη μου!!!

kiki said...

Αυτά τα σκατζοχοιράκια σου τα έχω ερωτευτεί!

Artanis said...

@Leviathan μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Καλά να περνάς, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Cassiel μου, και μόνον η εμπειρία, είναι μοναδική...
καλγσπέρα κι από μένα, σε φιλώ...
Καλό βραδάκι να έχεις...

Artanis said...

@kiki μου, μετά τις διακοπές μας, πιθανόν να πάρω κι ακόμα ένα, λίγο μεγαλύτερο από τον Βρασίδα, οπότε κι εκείνος θα έχει παρέα...
(Θα το πω Πελοπίδα,το άλλο:)
Είναι πολύ γλύκας, κι εμείς τον λατρεύουμε...

Και λοιπόν;E allora? said...

έχεις δώρο!!!!κόπιασε....